Oldalak

2016. március 21., hétfő

Csomagom jött

Végre megkaptam várva várt Manna csomagomat. Izgatott és kíváncsi voltam, annyi jót olvastam a Manna natúr kozmetikumokról. Az összetevőik, illatuk, csomagolásuk tetszik, de hogy a bőröm mit szól majd, az még várat magára.

Tegnap próbáltam ki először az Ében szappant és a ghánai shea vajat az arcomra, a kis meglepetés Tündérvirág szappant pedig tusfürdőnek használtam. Eddig nagy változást nem okoztak, de hát első alkalom után mi történne?
Nem sok kozmetikumot használok (tesóm biztos mondaná, hogy "meglátszik" :D), de ha használok csakis natúrat!


Update: 2016.04.19. 
Imádom a Coco csokis szappant, ez a kedvenc Manna termékem! Nagyon jól tisztítja az arcbőrömet, már az első használat után szebb lett (és nem túlzok, és nem is vagyok elfogult)!☺ Sőt szerintem a sebes/heges bőrömet is gyógyítja, csak oda nem használom olyan gyakran. Igazából kicsit szárítja a bőrt ez a szappan, de egyáltalán nem zavaróan, hanem pont jól leviszi az elhalt hámsejteket. Biztos, hogy rendelek még ilyet a jövőben.

A többi rendelt termékemet nem használom rendszeresen. Még a ghánai shea vajat szoktam az arcomra kenni (a narancsosat), de annyira nem látok hatást. Zsírosabb, fényesebb lesz tőle a bőröm az biztos, viszont az illata nagyon jó. Igazából nem tudom pontosan, mire való.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése