Oldalak

2016. augusztus 29., hétfő

Kókuszos-csokis torta

Bátyám szülinapjára sütöttem ezt a finomságot.☺
Nem konkrét recept alapján készült, úgyhogy nem tudtam, mi sül ki belőle, de mindenkinek ízlett szerencsére.



Tésztához (24 cm-es formához)
  • 6 tojás
  • 6 ek. xilit
  • 4 púpozott ek. rizsliszt
  • 2,5 púpos ek. holland kakaópor
  • 1 (púpos) ek. tápióka
  • 1 ek. víz
Piskótatésztát készítünk a hozzávalókból (a vizet a végén adjuk hozzá).
175 °C-ra előmelegített sütőben sütjük meg 25-30 perc alatt (nem emlékszem pontosan, de az biztos, hogy elég sokáig sült a hozzáadott víz miatt).

Töltelék:
  • kókuszreszelék
  • xilit
  • víz
Ezt a hármat kis lábosba tettem, összefőztem (ezt nem muszáj, úgy is jó, ha csak xilitet meg kókuszt rakunk a tejszínhez majd).
Utána felvertem a kókusztejszínt. Mivel ez nekem nem sikerült, híg maradt, így elkevertem nagyon kevés vaníliapudingot vízben, és azt megfőztem (hogy sűrítse a krémet).
De legközelebb lehet, hogy csak ezeket raknám bele: kókusz, xilit, kókusztejszín meg talán kis puding. A vizet kihagynám.

A tortát kettévágtam, megtöltöttem a 'krémmel'. Utána csokival bevontam.

Paleo csokirecept:
  • 5 dkg kókuszolaj
  • 5 dkg víz
  • 5 dkg kakaó
  • 5 nyírfacukor
Lábosban tűzön össze kell őket keverni (gyorsan, cukrot és kakaót végén belerakni).

Ha összeállítottad a tortát, tedd hűtőbe, hogy összeérjenek az ízek.☺

Jó étvágyat kívánok!♥





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése