Oldalak

2016. augusztus 26., péntek

Túrókrémes piskóta

Sokat sütöttem a nyáron, de sajnos a blogra már nem töltöttem fel alkotásaimat. Úgyhogy van mit bepótolnom.
Ezt a túrós tortát egy jó barátunknak készítettem még júliusban. Nem volt konkrét recept, csak egy finom és gyors sütivel akartam fogadni.
 Hamar kész lett: csak egy piskótát kellett sütni, plusz a krémet összekeverni.

Íme a recept:

Piskóta: 24 cm-es formához vagy gáztepsihez

  • 6 tojás
  • 6 ek. nyírfacukor
  • 6 púpos ek. rizsliszt
  • 1 ek. tápióka keményítő
A szokásos módon piskótát készítünk a hozzávalókból. A tojásokat én egyben vertem fel, szerintem egyszerűbb, én mindig úgy csinálom.☺
175 °C-ra előmelegített sütőben sütjük kb. 15 perc alatt, de ez változhat a sütőtől, illetve a sütőformától függően.


Krém:

  • túró
  • tejföl
  • reszelt citromhéj
  • vaníliapuding/krém (csak kevés kell, én egy már felbontott vaníliapuding maradékát főztem meg) - az állaga & íze miatt is jó bele
Mennyiségeket nem tudok írni itt sajnos, annyit tegyél bele, amennyit jónak látsz, ill. amennyi krém Neked kell!

Ha kikeverted a krémet, és kihűlt állapotban van, akkor már csak ketté kell vágni a piskótát és megtölteni a tortát.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése